مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-31اقتصادي

کتابچه تنش آبی در مازندران تدوین شده است


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از تدوین کتابچه تنش آبی و تامین 350 میلیارد ریال اعتبار ملی برای رفع کم آبی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد برارزاده ضمن ابراز خرسندی از بهره مندی جمعیت زیادی از نتایج تلاش های کارکنان شرکت طی هفته دولت اظهار داشت: مازندران نگین سبز مردم ایران است اما علیرغم باور مردم و مسئولان با تنش آبی مواجه هستیم در همین راستا با تدوین کتابچه تنش آبی توانستیم 350 میلیارد ریال اعتبار در حوزه تنش آبی از محل اعتبارات ملی بودجه اخذ کنیم که به زودی پروژه های بی شماری در بخش آبرسانی در استان اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص طرح های آب و فاضلاب نوشهر گفت: طرح آبرسانی به روستای وازیوار با هدف تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی با اجرای عملیاتی شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 8 لیتر در ثانیه و اجرای خط انتقال به طول 1200 متر و صرف اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال اجرا شد و امروز 3800 نفر از اهالی 3 روستای وازیوار، فراش کلای سفلی و علیاء از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار برخوردار شدند.

وی با اشاره به جمع آوری شبکه فاضلاب نیرنگ نوشهر گفت: این طرح با هدف جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری مصارف خانگی در راستای حفظ محیط زیست با نصب 30 فقره انشعاب صورت گرفت که برای اجرای این طرح هزار و 100 میلیارد ریال هزینه شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابچه تنش آبی در مازندران تدوین شده است

کتابچه تنش آبی در مازندران تدوین شده است