مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-11اجتماعي

170هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی مهر ماه روانه مدرسه می شوند


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 170 هزار دانش آموز این استان اول مهر روانه مدرسه می شوند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 170 هزار دانش آموز این استان اول مهر روانه مدرسه می شوند.

محمد جمالی آرند روز دوشنبه 20 شهریور ماه 1402 در حاشیه مانور بازگشایی مدارس شهر یاسوج افزود: پیش بینی شود بیش از 170 هزار دانش آموز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اول مهرماه روانه کلاس های درس شوند که قریب به 17 هزار نفر از این تعداد کلاس اولی هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش و پیگیری مدیران و عوامل اجرایی مدارس و همکاری اولیاء، دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد روز اول مهرماه در کلاس های درس، حضوری باشکوه، با انگیزه و شاد داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تقویت و ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس دولتی و کم برخوردار از اولویت های مهم آموزش وپرورش استان است که با جدیت دنبال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمالی بیان کرد: از اهداف اجرای مانور بازگشایی مدارس در مدارس ساماندهی به موقع نیروی انسانی، آماده سازی فضاهای آموزشی، شاداب سازی و فراهم کردن تجهیزات موردنیاز جهت امر تدریس در مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی مهر ماه روانه مدرسه می شوند

170هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی مهر ماه روانه مدرسه می شوند