مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 05:252023-08-28بين الملل

خبرهای مشکوک از فرار تروریست های داعش از زندانی در الحسکه سوریه!


فرار دوباره مشکوک تروریست های داعشی از زندانی در شرق سوریه و نزدیک مرز عراق در حالی رخ می دهد که تحرکات نظامی معنادار ارتش تروریستی آمریکا در نواحی مرزی عراق با سوریه شدت یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع محلی در شرق سوریه شامگاه یکشنبه (5 شهریور) گزارش دادند که شبه نظامیان قسد مورد مورد حمایت ارتش آمریکا در پی انتشار اخباری مبنی بر فرار عناصر تروریستی داعش از زندان غویران در استان حس که ، شمال سوریه، منع رفت و آمد اعلام کردند.

در همین ارتباط، گروه تحت حمایت آمریکا موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه نیز مدعی شد که همزمان با نافرمانی تروریست های داعشی در زندان غویران ، نیروهای امنیتی اداره خودمختار که به رهبری نیروهای کردها مزدور آمریکا است تمامی راه های اصلی در محله های شهر حس که را بستند.

شبه نظامیان امنیتی قسد نیز ضمن مستقر شدن در مجاورت زندان، به جستجوی عناصر داعشی در محله ها پرداخته و اهالی را به ماندن در خانه ها فرا خواندند.

گفتنی است زندان غویران واقع در شهر حس که سوریه در 20 ژانویه / فروردین 2022 هم شاهد حمله سازمان تروریستی داعش بود که به کشته شدن حدود 140 تن از اعضای قسد (شبه نظامیان دموکراتیک کرد) منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای مشکوک از فرار تروریست های داعش از زندانی در الحسکه سوریه!

خبرهای مشکوک از فرار تروریست های داعش از زندانی در الحسکه سوریه!