مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-26سياسي

تخفیف 50 درصدی به شرکت های نوپا و دانش بنیان در نمایشگاه شهر آفتاب


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب گفت: بر اساس لایحه ای که به تازگی به شورای شهر ارائه کرده ایم، این امکان وجود دارد برای شرکت های نوپا و دانش بنیان تا 50 درصد تخفیف قائل شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عباس تقدسی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره بخش های فعال کنونی نمایشگاه شهر آفتاب توضیح داد: در حال حاضر 3 سالن هر کدام به مساحت 36 هزار مترمربع برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی آماده خدمت رسانی است.

البته تا پایان سال یک سالن دیگر نیز تکمیل شده و به بهره برداری می رسد و چشم انداز راه اندازی 15 سالن به مساحت 36 هزار مترمربع وجود دارد.

وی در پاسخ به تعرفه غرفه های نمایشگاه شهر آفتاب تشریح کرد: تعرفه فعلی نمایشگاه شهر آفتاب کمتر از نصف تعرفه غرفه های نمایشگاه سئول است؛ با این وجود بر اساس لایحه ای که به تازگی به شورای شهر ارائه کرده ایم، این امکان وجود دارد برای شرکت های نوپا و دانش بنیان تا 50 درصد نسبت به همین تعرفه های نازل شهر آفتاب تخفیف قائل شویم تا به نوعی صنعت نمایشگاهی از فعالیت های صنعتی و اقتصادی کمتر شناخته شده و حائز اهمیت، حمایت کرده باشد.

وی درباره وسعت مجموعه شهر آفتاب توضیح داد: در حال حاضر وسعت این مجموعه 275 هکتار است که در این دوره مدیریت شهری برای بالغ بر 100 هکتار آن معادل 1 میلیون متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 درصدی به شرکت های نوپا و دانش بنیان در نمایشگاه شهر آفتاب

تخفیف 50 درصدی به شرکت های نوپا و دانش بنیان در نمایشگاه شهر آفتاب