مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 21:452023-08-30فرهنگي

2 مقام کشوری جشنواره فیروزه به استان فارس رسید


در آیین پایانی جشنواره فیروزه، استان فارس موفق به دریافت 2 مقام کشوری در حوزه اسباب بازی شد و در نتیجه، مقام اول را حمیده ساعیان و مقام سوم را حمید افسری کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز در آیین پایانی جشنواره فیروزه با اشاره به اینکه محصولات فرهنگی در هر دوره ای، به عنوان تجسمی از فرهنگ، هنر و هویت تاریخی هر تمدنی است، گفت: این محصولات در دوران معاصر به حداکثر تنوع در گونه های مختلف هنری رسیده است که بخش قابل توجهی از آن به سبب رشد و گسترش فناوری های نوین حاصل شده است.

محمدی افزود: بر همین اساس محصولات فرهنگی از یک سو به عنوان نمادی از فرهنگ و تمدن هر ملتی مهم تلقی می شوند و از سوی دیگرکارکرد آن ها در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، تربیتی، سیاسی و اقتصادی می تواند اهمیت شایانی داشته باشد.

  وی اظهار داشت: مشارکت نهادهای متولی در امر طراحی و تولید محتوا کالاهای فرهنگی کمک خواهد کرد تا در شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مبهم، راه و مسیر روشنی پیش رو قرار گیرد و جامعه نسبت به اهمیت و لزوم کالاهای فرهنگی برای رشد نسل آینده و حفظ میراث سرزمین شان آگاه تر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مقام کشوری جشنواره فیروزه به استان فارس رسید

2 مقام کشوری جشنواره فیروزه به استان فارس رسید