مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-29بين الملل

یک چهره یهودی لیبی: دیدارهای طرف های لیبیایی و اسراییلی مساله تازه ای نیست


رییس اتحادیه یهودیان لیبی مدعی شد که مقامات لیبی و رژیم صهیونیستی پیش از این نیز دیدارها و رایزنی هایی با یکدیگر داشتند و این موضوع تازه ای نیست.

- رییس اتحادیه یهودیان لیبی مدعی شد که مقامات لیبی و رژیم صهیونیستی پیش از این نیز دیدارها و رایزنی هایی با یکدیگر داشتند و این موضوع تازه ای نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت اسراییل24 ، رافائل لوزون، رییس اتحادیه یهودیان لیبی در واکنش به دیدار هفته گذشته الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با نجلا المنقوش، وزیر خارجه لیبی در رم مدعی شد: دیدارهای طرف های لیبیایی و اسراییلی مساله تازه ای نیست، مردم لیبی در این مورد اختلاف نظر داشته و به دو دسته موافق و مخالف تقسیم می شوند، برخی از آنها از دیدار کوهن و المنقوش استقبال کرده و بابت آن خوشحال شدند! رییس اتحادیه یهودیان لیبی در ادامه با این ادعا که نشست ها و رایزنی هایی بین مسؤولان لیبیایی و اسراییلی پیش و پس از انقلاب لیبی انجام شده، مدعی شد: عمر قویری، وزیر فرهنگ و رسانه سابق لیبی طی کنفرانسی که سال 2017 در جزیره رودس برگزار شد، در رایزنی های متعددی با مسؤولان اسراییلی همانند گیلا گاملیل، ایوب قرا و یک سرتیپ ارتش اسراییل شرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک چهره یهودی لیبی: دیدارهای طرف های لیبیایی و اسراییلی مساله تازه ای نیست

یک چهره یهودی لیبی: دیدارهای طرف های لیبیایی و اسراییلی مساله تازه ای نیست