مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-11ورزشي

کسب 2مدال برنز توسط کشتی گیران زنجان در مسابقات قهرمانی کشور


رییس هیأت کشتی استان زنجان به کسب دو مدال برنز توسط کشتی گیران نونهالا در وزن های 35 و 52 کیلوگرم در مسابقات مشهد اشاره کرد و گفت: علی محمدلو و امیرمهدی محمدی بعد از حدود 20 سال موفق به کسب این مدال ها برای کشتی استان شدند.

- عباس محمدی، رییس هیأت کشتی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کسب موفقیت تیم نونهالان کشتی استان خبر داد و اظهار کرد: تیم کشتی نونهالان استان با ترکیب کامل 12 نفره در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در مشهد شرکت کرده بود.

رییس هیأت کشتی استان زنجان به کسب دو مدال برنز توسط کشتی گیران وزن های 35 و 52 کیلوگرم در مسابقات مشهد اشاره و تصریح کرد: علی محمدلو و امیرمهدی محمدی بعد از حدود 20 سال موفق به کسب این مدال ها برای کشتی استان شدند، ضمن اینکه امیرمحمد محمدی هم در وزن 100 کیلوگرم در این مسابقات پنجم شد.

وی با تاکید بر سرمایه گذاری در تیم های پایه کشتی در استان افزود: این سرمایه گذاری امیدواری برای کشتی استان را افزایش خواهد داد.

محمدی از فعالیت 35 باشگاه کشتی به صورت دولتی و حصوصی در استان خبر داد و گفت: خانه کشتی هم در زنجان فعال است.

رییس هیأت کشتی استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد محل تمرین دو ورزشکار مدال آور گفت: علی محمدلو از شهر صایین قلعه و امیرمحمد محمدی در باشگاه کوی فرهنگ زنجان تمرین می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 2مدال برنز توسط کشتی گیران زنجان در مسابقات قهرمانی کشور

کسب 2مدال برنز توسط کشتی گیران زنجان در مسابقات قهرمانی کشور