مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-24سياسي

60 تکنیسین فوریت های پزشکی در استان بوشهر اضافه می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: حدود 60 نیروی تکنیسین فوریت های پزشکی طی ماه های آینده در استان بوشهر اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر عزیز نژاد بعد از ظهر پنج شنبه در آیین افتتاح پایگاه خیر ساز اورژانس 115 شهری در گناوه با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امروز افتتاح پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری گناوه که یک پروژه خیر ساز است به مناسبت هفته دولت انجام می شود و امید است که با افتتاح این پایگاه بتوان به مردم خدمات شایسته تری ارائه داد.

خدمت رسانی 57 پایگاه اورژانس در استان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در استان بوشهر 57 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در حال خدمت رسانی به مردم این استان هستند.

وی افزود: یکی از قسمت های مهم خدمات بهداشت و درمان پایگاه های پیش بیمارستانی است که خط اولی که با بیماران خاص و کسانی که در معرض تهدید جانی، مصدومان حوادث و تصادفات و سوانح قرار دارد و یکی از حساس ترین خدمات در این بخش ها انجام می شود.

عزیز نژاد اضافه کرد: در شهرستان گناوه با افتتاح این پایگاه خدمات در این حوزه افزایش کیفیت بیشتری خواهد یافت.

وی گفت: با توجه به پیگیری ها و تلاش های انجام شده و علیرغم همه محدودیت های موجود، حدود 60 نیروی تکنیسین فوریت های پزشکی در ماه های آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 تکنیسین فوریت های پزشکی در استان بوشهر اضافه می شود

60 تکنیسین فوریت های پزشکی در استان بوشهر اضافه می شود