مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-06سياسي

راهپیمایی اربعین زمینه ساز ظهور است


یکی از جنبه های اربعین که همه ملیت ها در آن شرکت می کنند زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است.

- یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: یکی از جنبه های اربعین که همه ملیت ها در آن شرکت می کنند زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است.

جواد منصوری کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با مهر با اشاره راهپیمایی اربعین و تلاش دشمنان در ایجاد اختلاف میان کشورها و ملل مسلمان گفت: در کنار ایران ملت عراق تلاش زیادی کرده است تا سنت راهپیمایی اربعین را زنده کرده و گسترش دهند.

در واقع دو ملت ایران و عراق بالاترین زحمات را برای آنکه جریان اربعین به یک جریان فکری فرهنگی و سیاسی در جهان معرفی شود در یک دهه اخیر انجام داده اند.

وی ادامه داد: مشاهده می کنیم که هر سال موج شایع پراکنی ها، دروغ ها، اتهام ها و تبلیغات و تهدیدها و تفرقه انگیزی های دشمنان و به خصوص صهیونیست ها نسبت به ایران و عراق رو به افزایش است.

این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به حضور زائران از ادیان دیگر در راهپیمایی اربعین تصریح کرد: این نکته بسیار مهمی است و نباید ساده از کنار آن عبور کرد و به همین خاطر دنیا نسبت به موضوع راهپیمایی اربعین حساسیت نشان می دهد.

معاون سابق وزارت خارجه با اشاره به تلاش های دشمنان برای شناخت بیشتر راهپیمایی اربعین بیان داشت: سازمان های جاسوسی دشمنان اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین زمینه ساز ظهور است

راهپیمایی اربعین زمینه ساز ظهور است