مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 21:452023-09-09اقتصادي

موافقت بانک عامل با امهال تسهیلات دریافتی دامداری و مرغداری


با عنایت ویژه بانک عامل، تسهیلات دریافتی دامداری ها و مرغداری های کرمانشاه از محل مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه ها به مدت یکسال امهال شد.

- کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: با عنایت ویژه بانک عامل، تسهیلات دریافتی دامداری ها و مرغداری های کرمانشاه از محل مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه ها به مدت یکسال امهال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر شنبه در نشست با فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی کشور که در دفتر استاندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کشاورزی یک بخش مهم و گسترده از فعالیت های تولیدی استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده است و با عنایت ویژه بانک کشاورزی، تسهیلات دریافتی دامداری ها و مرغداری ها از محل مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه ها، به مدت یکسال امهال شد.

وی افزود: با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی موضوع اولویت های استان در زمینه ارائه تسهیلات مناسب و هدفمند به کشاورزان و تسهیل در شرایط دریافت تسهیلات، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافقات خوبی در این زمینه انجام شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم با حضور پررنگ و اثرگذار بانک کشاورزی در استان بتوانیم شاهد بهبود چرخه تولید در حوزه کشاورزی، باغداری و دامداری استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت بانک عامل با امهال تسهیلات دریافتی دامداری و مرغداری

موافقت بانک عامل با امهال تسهیلات دریافتی دامداری و مرغداری