مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-15اجتماعي

طرح «یاوران برق» در استان سمنان اجرا شد


اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان سمنان در راستای طرح مشترک «یاوران برق» با راهکارهای درست مصرف برق آشنا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان سمنان در راستای طرح مشترک یاوران برق با راهکارهای درست مصرف برق آشنا شدند.

طرح یاوران برق با مشارکت شرکت توزیع برق استان سمنان، تابستان 1402 در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری میامی، شماره یک شاهرود، شماره یک دامغان، مهدی شهر، سرخه و آرادان اجرا شد و اعضای کودک و نوجوان در کارگاه های آموزشی با حضور کارشناسان این شرکت با راهکارهای مصرف درست انرژی آشنا شدند.

ویژه برنامه من هم صرفه جویی می کنم با دعوت از کارشناسان اداره برق شهرستان میامی در اردوی تفریحی و فرهنگی اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون میامی در تفرجگاه سه چنار برگزار شد.

همچنین از سوی کارشناسان در زمینه چرایی و چگونگی صرفه جویی، ساعت های پیک اوج مصرف برق، چگونگی استفاده از وسایل برقی، خطرهای وسایل برقی، کابل ها و تیرهای برق و .

مطالبی بیان و به تمام اعضا یک جلد کتاب اهدا شد.

طرح آموزشی یاوران برق با حضور محبوبه رمضانی، کارشناس شرکت توزیع برق شهرستان دامغان با هدف آشنایی 40 عضو دختر نوجوان و نونهال در مرکز فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «یاوران برق» در استان سمنان اجرا شد

طرح «یاوران برق» در استان سمنان اجرا شد