مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-26سياسي

دولتی های قم مشکل مسکن و شغل جامعه ایثارگری را حل کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در دفتر خبرگزاری فارس در قم حضور یافت و در جمع خبرنگاران این رسانه گفت: دولتمردان برای خدمت به مردم در تلاش هستند و هفته دولت فرصتی برای تکریم آنان و معرفی دستاوردهای دولتی هاست.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید به مباحث حوزه ایثار و شهادت نگاهی ویژه داشته باشند، اضافه کرد: خبرگزاری فارس از رسانه های مورد علاقه بنده است چراکه تا به امروز در حوزه ایثار و شهادت اقدامات مطلوبی را انجام داده است و ارتباط مطلوبی با بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از آغاز هفته دولت با نام شهدا در قم یاد کرد و گفت: حضور بر سرمزار شهدا و برگزاری یادواره شهدای کارمند در ابتدای هفته دولت با توجه ویژه استاندار جدید قم انجام شده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که بدون واسطه در دسترس جامعه مخاطب خود باشیم، تصریح کرد: برای رفع مشکلات و موانع سرراه خانواده شهدا و ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

هنرمند خاطرنشان کرد: اینکه ایثارگران نسبت به مشکلات خود سخنی به میان نمی آوردند به معنای مشکل نداشتن نیست بلکه نشان از کرامت آن هاست؛ جامعه ایثارگری قم جامعه بزرگواری است و این موضوع رسالت ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتی های قم مشکل مسکن و شغل جامعه ایثارگری را حل کنند

دولتی های قم مشکل مسکن و شغل جامعه ایثارگری را حل کنند