مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-29اقتصادي

23 طرح عمرانی و مخابراتی دشتی افتتاح شد


23 طرح عمرانی و مخابراتی با اعتبار قریب به 149 میلیارد ریال در بخش مرکزی و کاکی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار دشتی ظهر سه شنبه در این مراسم که با حضور مردم و مسئولین برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت به دستاوردهای دولت در همه زمینه ها اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح ها شامل افتتاح 15 پروژه عمران روستایی در بخش کاکی، هفت طرح مخابراتی و جاده ورودی روستای بندر لاور ساحل است.

علی بحرانی افزود: جاده ورودی بندر لاور ساحلی بعد از 2 دهه با مشارکت دهیاری مورد بهره برداری قرار گرفت و یکی از آرزوهای مردم در این دولت محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح 43 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار دشتی همچنین از افتتاح هفت طرح مخابراتی با اعتبار قریب به 38 میلیارد ریال خبر داد و یادآور شد: 15 طرح عمران روستایی با اعتبار 68 میلیارد ریال در بخش کاکی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بحرانی تصریح کرد: در 2 سال دولت آیت الله رییسی توفیقات خوبی در همه زمینه ها شاهد هستیم و گشایشی های زیادی در این مدت به دست آمده است.

وی افزود: آزاد سازی پول های بلوکه بعد از سالیان سال و افتتاح فاز 11 پارس جنوبی بعد از 20 سال در دولت ایران قوی گوشه ای از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم است بحرانی یادآور شد: متأسفانه دشمنان دوست ندارد مردم ایران خوشحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 طرح عمرانی و مخابراتی دشتی افتتاح شد

23 طرح عمرانی و مخابراتی دشتی افتتاح شد