مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-18سياسي

سامانه نظارت بر عملکرد مولدسازی به زودی رونمایی می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، «بابک ضرغامی» در گفت وگویی در خصوص برخی انتقادات و شائبه ها در خصوص اختیارات هیات مولدسازی، - مشاور رییس سازمان خصوصی سازی از طراحی و رونمایی سامانه ای برای رصد فعالیت هیات مولدسازی در همه مراحل برای ناظران به عنوان نمایندگان قوای سه گانه خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، بابک ضرغامی در گفت وگویی در خصوص برخی انتقادات و شائبه ها در خصوص اختیارات هیات مولدسازی، گفت: از زمان تصویب طرح مولدسازی، زمزمه های مختلفی در خصوص اختیارات و نحوه نظارت بر روند فعالیت اعضای این هیئت مبنی بر اینکه به جایی پاسخگو نبوده و هیچ دستگاهی بر کار آن ها نظارت ندارد، به گوش رسیده که با قاطعیت اعلام می کنیم، این ادعا ها و برداشت ها، نادرست و اشتباه است.

به گفته این مقام مسوول، در مصوبه مولدسازی به صراحت عنوان شده که یک هیات نظارت متشکل از نمایندگان سران سه قوه تشکیل می شود که بر فرآیند مولد سازی از ابتدا تا اجرا نظارت کامل دارند.

ضرغامی بیان داشت: رییس این هیات نظارتی، نماینده قوه قضاییه است که در حال حاضر رییس سازمان بازرسی این مسوولیت را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه نظارت بر عملکرد مولدسازی به زودی رونمایی می شود

سامانه نظارت بر عملکرد مولدسازی به زودی رونمایی می شود