مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-11سياسي

سلامت انتخابات خط قرمز مجموعه قضایی است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سلامت انتخابات خط قرمز و اصلی ترین معیار فعالیت مجموعه قضایی استان است تا مردم با اعتماد و اطمینان بیشتر در پای صندوق های رأی حاضر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر دوشنبه در اولین نشست پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری اردبیل اظهار کرد: بهترین راهکار در کاهش تخلفات و جرایم انتخاباتی اقدامات پیشگیرانه است تا زمینه سوءاستفاده از فضای انتخاباتی و تحریک عده ای خاص در بر هم زدن سلامت و امنیت این عرصه را شاهد نباشیم.

وی تصریح کرد: ما وظیفه جلب مشارکت و حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات را داریم چرا که این امر کارساز در سرنوشت مردم و آحاد جامعه است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با کسانی که با تحرکات خاص خللی در برگزاری سالم و عادلانه انتخابات به وجود آورند، برخورد جدی و قانونی شده و گذشتی را در این زمینه نخواهیم داشت.

حجت الاسلام کثیرلو افزود: مجموعه قضایی استان بدون توجه به جایگاه افراد و وابستگی آنها به احزاب، گروه ها و یا نهادهای سیاسی سعی خواهند کرد در برخورد با تخلفات منطبق بر قانون عمل کرده و اصل و اساس قانون را معیار و ملاک خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: زمینه برای برگزاری انتخابات سالم، عادلانه و با امنیت بالا فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت انتخابات خط قرمز مجموعه قضایی است

سلامت انتخابات خط قرمز مجموعه قضایی است