مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-30فرهنگي

نگارخانه لاله میزبان پیشگامان هنر نوگرای ایران می شود


دومین نمایشگاه «پیشگامان هنر نوگرای ایران» جمعه 10 شهریور به کیوریتوری محمدعلی سعیدی در نگارخانه لاله آغاز به کار می کند.

- دومین نمایشگاه پیشگامان هنر نوگرای ایران جمعه 10 شهریور به کیوریتوری محمدعلی سعیدی در نگارخانه لاله آغاز به کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، دومین نمایشگاه پیشگامان هنر نوگرای ایران به کیوریتوری محمدعلی سعیدی روز جمعه 10 شهریور 1402 از ساعت 16 تا 19 با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله افتتاح می شود.

مدرنیسم در هنر ایران را پرونده ای به بایگانی سپرده شده می دانند تا مختومه.

عده ای معتقدند اساساً گفتگو و مجادله جدی در خصوص هنر نوگرای ایران که دست کم از اوایل قرن حاضر آغاز شده، صورت نگرفته و زوایای پنهان بسیارش، هنوز که هنوز است کنکاش نشده، این مهم ما را برآن داشت تا با برگزاری سلسه نمایشگاه های پیشگامان هنر نوگرای ایران به پویایی بیشتر و با نگاه ویژه به رونق بخشی اقتصاد هنر، ضمن ارائه آثار ارزشمند هنرمندان شاخص، آثار آنها را در معرض دید عموم قرار دهیم.

در دومین نمایشگاه پیشگامان هنر نوگرای ایران علاوه بر فروش آثار، سلسله جلسات پیرامون نقد و بررسی هنر نوگرای ایران، با حضور استادان به نام، برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارخانه لاله میزبان پیشگامان هنر نوگرای ایران می شود

نگارخانه لاله میزبان پیشگامان هنر نوگرای ایران می شود