مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-27سياسي

فهم درست مسائل شرعی برای مسئولان ضروری است


تولیت حرم مطهر بانوی کرامت فهم درست خط اسلام و مسائل شرعی را برای مسئولان مهم دانست و گفت: خوب است که حرف همه طیف های فکری شنیده شود و فارغ از هیاهوی برخی جریانات آنچه که مطابق شرع و قانون است اجرا شود.

- ایسنا/قم تولیت حرم مطهر بانوی کرامت فهم درست خط اسلام و مسائل شرعی را برای مسئولان مهم دانست و گفت: خوب است که حرف همه طیف های فکری شنیده شود و فارغ از هیاهوی برخی جریانات آنچه که مطابق شرع و قانون است اجرا شود.

آیت الله سعیدی در دیدار سیدمحمد آقامیری استاندار جدید قم که امروز 5 شهریورماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد عهدنامه مالک اشتر را از نامه های مهم و راهبردی امیرالمؤمنین دانست و گفت: با وجود علم حضرت به اینکه مالک به مصر نمی رسد ولی این نامه مفصل را نوشتند تا معیارهای یک استاندار تراز اسلام را ترسیم کرده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، سعیدی با اشاره به تفکیک قوا در عهدنامه مالک اشتر، گفت: فهم درست خط اسلام و شریعت و اجرایی کردن آن در جامعه یک مسأله مهم است که هر کسی از عهده آن بر نمی آید.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه برای ریز و درشت مسائل زندگی فردی و اجتماعی بشر در اسلام دستور داریم، افزود: فهم و اشراف بر دین و مسائل شرعی برای مسئولان نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهم درست مسائل شرعی برای مسئولان ضروری است

فهم درست مسائل شرعی برای مسئولان ضروری است