مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-27حوادث

ماجرای رضایت یک خانواده از قاتل پسرشان در بندرعباس


به تازگی و در پانزدهمین مورد از رضایت اولیای دم در هرمزگان از ابتدای امسال، خانواده ای از قصاص قاتل پسرشان در بندرعباس گذشت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پانزدهمین مورد از رضایت اولیای دم در هرمزگان، رضایت خانواده ای از قاتل پسرشان در بندرعباس بود که چند سال قبل بر اثر ضربه چاقوی دوست صمیمی اش در خانه به ران پا جان باخته بود.

ماجرا از این قرار است که دو دوست جوان با یکدیگر هم خانه می شوند و در بندرعباس مشغول کار و بار؛ که روزی از روزهای گرم مردادماه 98 در یک درگیری ناگهانی و بی دلیل، یکی از جوانان با چاقو ضربه ای به پای دوستش وارد می کند و از خانه بیرون می رود.

جوان مجروح که چاقو به نقطه بسیار حساس و خطرناکی از ران پایش برخورد کرده، خود را لنگان لنگان تا جلوی در می رساند تا کمکی بیابد.

مردم که شدت خونریزی او را می بینند، او را فورا به بیمارستان منتقل می کنند ولی تا رسیدن به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی و بدلیل شدت خونریزی جان خود را از دست می دهد.

جوان همخانه و عامل قتل چندی بعد توسط پلیس دستگیر می شود و به قتل دوستش در خانه و بدلیل دعوا بر سر یک انگشتر اعتراف می کند.

قاتل می گوید که در روز درگیری، دوستم انگشتری که خیلی دوست داشت را از دستش درآورده بوده و روی میز گذاشت که من آن را برداشتم و دستم کردم که او وقتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای رضایت یک خانواده از قاتل پسرشان در بندرعباس

ماجرای رضایت یک خانواده از قاتل پسرشان در بندرعباس