مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-27سياسي

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه روایت خدمات و دستاوردهای 2 ساله دولت مردمی


بانک رفاه کارگران با حضور فعال در نمایشگاه روایت خدمات و دستاوردهای 2 ساله دولت مردمی که با عنوان روایت خدمت؛ وعده، وفا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، جمعی از مدیران عالی بانک رفاه با حضور در غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با مشارکت سازمان ها، نهادها، صندوق ها، بانک ها و دستگاه های اجرایی زیرمجموعه این وزارتخانه برپا شده است، ضمن تشریح بخشی از خدمات حمایتی، اقدامات توسعه ای و دستاوردهای سال های اخیر این بانک، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان هستند.

  بر اساس این گزارش، دکتر غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور، دکتر میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و تعدادی از مدیران ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی و.

برخی از بازدیدکنندگان روز نخست این نمایشگاه بودند که با حضور در غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان اقدامات توسعه ای صندوق ها، بانک ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی تابعه آن از جمله بانک رفاه کارگران قرار گرفتند.

  دکتر غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور طی سخنانی در حاشیه این بازدید با قدردانی از فعالیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از بازنشستگان و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه روایت خدمات و دستاوردهای 2 ساله دولت مردمی

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه روایت خدمات و دستاوردهای 2 ساله دولت مردمی