مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 05:352023-09-03بين الملل

انجام دومین «حمله هسته ای تاکتیکی شبیه سازی شده» توسط کره شمالی


خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که یک روز پس از شلیک موشک های کروز توسط کره شمالی، این کشور بار دیگر «حمله هسته ای تاکتیکی شبیه سازی شده» را اجرا کرد.

- خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که یک روز پس از شلیک موشک های کروز توسط کره شمالی، این کشور بار دیگر حمله هسته ای تاکتیکی شبیه سازی شده را اجرا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یونهاپ، یک روز پس از شلیک موشک های کروز توسط کره شمالی، رسانه های دولتی این کشور روز یکشنبه اعلام کردند که پیونگ یانگ دومین تمرین را برای انجام حمله هسته ای تاکتیکی شبیه سازی شده انجام داده است.

یک روز قبل، رییس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفته بود که کره شمالی حدود ساعت 4 صبح چندین موشک کروز به سمت دریای زرد شلیک کرده است.

این پرتاب دو روز پس از پایان رزمایش 11 روزه متحدان سپر آزادی اولچی انجام شد که پیونگ یانگ آن را به عنوان تمرینی علیه خود محکوم کرد.

روز یکشنبه نیز خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) گفت: تمرین شلیک برای حمله هسته ای تاکتیکی شبیه سازی شده در سحرگاه دوم سپتامبر برای هشدار به دشمنان در مورد خطر واقعی جنگ هسته ای انجام شد.

این تمرین با کلاهک های هسته ای ساختگی انجام شد.

کره شمالی مدعی شد که مأموریت حمله هسته ای با موفقیت انجام شد و موشک ها در فاصله 1500 کیلومتری به ترتیب 7672 تا 7681 ثانیه پرواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام دومین «حمله هسته ای تاکتیکی شبیه سازی شده» توسط کره شمالی

انجام دومین «حمله هسته ای تاکتیکی شبیه سازی شده» توسط کره شمالی