مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-01سياسي

خدمت رسانی اقوام و مذاهب به زوار پاکستانی نشان از وحدت ملی و غیرت دینی ما است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اقوام و مذاهب مختلف در زیر خیمه امام حسین(ع ) همچون یک خانواده در خدمت رسانی به زوار پاکستانی اربعین پای کار آمدند که نشان دهنده وحدت ملی و غیرت دینی ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه های تحصیل تقوای الهی تلاش برای رشد جامع و متوازن، تربیت دینی و پرورش اخلاقی و عاطفی فرزندان است.

امام جمعه زاهدان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: یکی از راه های تحصیل تقوای الهی بهره مندی از نور هدایت امام حسین(ع) و سوار شدن بر کشتی نجات ایشان است.

امام جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت نام و یاد امام خمینی(ره)، شهدا و شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: در طول هفته دولت در سایر نقاط کشور و استان طرح های زیادی افتتاح و پروژه های فراوانی کلنگ زنی شد که این حجم از خدمات جای تقدیر و تشکر دارد.

آیت الله محامی با اشاره به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری توصیه هایی داشتند که باید همواره مورد توجه دولت قرار گیرد و مردم نیز باید برای تحقق این نکات با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی اقوام و مذاهب به زوار پاکستانی نشان از وحدت ملی و غیرت دینی ما است

خدمت رسانی اقوام و مذاهب به زوار پاکستانی نشان از وحدت ملی و غیرت دینی ما است