مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-30سياسي

یازدهمین نشست مشترک همکاری ایران و کره جنوبی برگزار شد


یازدهمین نشست مشترک همکاری ایران و کره جنوبی در چارچوب گسترش دیپلماسی علمی و دیپلماسی عمومی دو کشور با حضور دانشگاهیان و محققان دو کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، زمینه ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در ایران و مقایسه اکوسیستم کارآفرینی در ایران و کره، در جریان یازدهمین نشست مشترک همکاری دو کشور ایران و کره جنوبی در چارچوب گسترش دیپلماسی علمی و دیپلماسی عمومی دو کشور که با حضور دانشگاهیان و محققان دو کشور برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت.

سید مصطفی رضوی، رییس پردیس بین المللی کاسپین دانشگاه تهران و رییس انجمن کارآفرینی ایران در یازدهمین نشست از سلسله نشست های بین المللی همکاری دو کشور ایران و کره جنوبی که با حضور سفیر کره جنوبی در ایران برگزار شد، با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این نشست ها به توسعه همکاری های پژوهشی بین ایران و کره منجر شود، گفت: در این نشست های مشترک در زمینه هایی مانند انرژی، کسب وکارهای کوچک، توسعه همکاری های تجاری و نظام های حقوقی ایران و کره گفتگو داشته ایم.

رضوی، سلسله نشست های بین المللی همکاری دو کشور ایران و کره جنوبی را در چارچوب دیپلماسی علمی و دیپلماسی عمومی دو کشور دانست و افزود: انتظار داریم تحقیقات عمیق تری در زمینه مسائل مربوط به ارتباطات ایران و کره ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین نشست مشترک همکاری ایران و کره جنوبی برگزار شد

یازدهمین نشست مشترک همکاری ایران و کره جنوبی برگزار شد