مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 20:352023-08-31سياسي

قیچی مهربانی گروه جهادی بسیج، بر سر کودکان روستای گرازی خواف


قیچی مهربانی گروه جهادی شهید مرادی، سر کودکان نیازمند را نوازش کرد؛ اصلاح رایگان موی سر کودکان محروم در منطقه مرزی گرازی به همت حوزه مقاومت بسیج روح الله خواف انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، اگر با چشم دل نگاه کنیم اخبار خوشی با فعالیت بسیجیان شهرستان مرزی و محروم خواف در گوشه و کنار شهرها و روستاها شنیده می شود که حال دلمان را خوب می کند.

  بسیجیان حوزه مقاومت بسیج روح الله شهر خواف که در گمنامی و بدون هیچ منت و چشم داشتی در کنار گروه جهادی اش به انجام فعالیت های خیر مشغول بوده و مسئولیت اجتماعی خود را در وضع کنونی به بهترین نحو اجرا می کند.

این حوزه مقاومت بسیجی، با تشکیل تیم آرایشگری که اهل شهر سنگان خواف بودند تصمیم گرفتند به مناطق محروم و کم برخوردار مرزی بروند و اصلاح سر رایگان کودکان نیازمند و محروم را انجام دهند.

 سروان پاسدار یعقوب زنگویی اظهار کرد: در فضای اردوهای جهادی، هوای تزکیه نفس برای جوانان به وجود می آید که موجب رشد اخلاقی جهادگران می شود و در اردو های جهادی حس کمک به محرومان و نیازمندان همنوع در انسان تقویت می شود .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح الله خواف افزود: می توان بگوییم اردو های جهادی، فرد را به قرب الهی می رساند؛ جهاد مختص قشر خاصی نیست، هر فردی که قلب او برای نظام و انقلاب اسلامی می تپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیچی مهربانی گروه جهادی بسیج، بر سر کودکان روستای گرازی خواف

قیچی مهربانی گروه جهادی بسیج، بر سر کودکان روستای گرازی خواف