مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 01:552023-09-12سياسي

بیانیه ضد ایرانی اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس


اتحادیه اروپا در بیانیه ای در نشست فصلی شورای حکام آژانس با ابراز نگرانی نسبت به توسعه ظرفیت های هسته ای ایران خواستار همکاری کامل و به موقع ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی شد.

- اتحادیه اروپا در بیانیه ای در نشست فصلی شورای حکام آژانس با ابراز نگرانی نسبت به توسعه ظرفیت های هسته ای ایران خواستار همکاری کامل و به موقع ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه اروپا در بیانیه خود که روز سه شنبه در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی قرائت شد با ادعای اینکه این اتحادیه همچنان به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) متعهد است، مدعی شد که ایران به تعهدات هسته ای خود ذیل برجام عمل نمی کند و اتحادیه اروپا از این موضوع متاسف است.

بنابر گزارش وب سایت اتحادیه اروپا، در ادامه این بیانیه با ابراز نگرانی درباره گسترش و تسریع برنامه هسته ای ایران ادعا شده است که اقدامات ایران هیچ توجیه غیرنظامی معتبری ندارد و خطرات بسیار مهمی در ارتباط با اشاعه دارد.

این اقدامات باعث نگرانی شدید در مورد نیات ایران می شود که شامل انباشت مداوم اورانیوم غنی شده، بسیار فراتر از اندازه تعیین شده در برجام در رابطه با کمیت و سطح غنی سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ضد ایرانی اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس

بیانیه ضد ایرانی اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس