مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-23سياسي

بیست و چهارمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل از فردا برگزار می شود


بیست و چهارمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با شعار همدلی با مردم تقویت انسجام ملی مظهر عقلانیت در حکمرانی و با حضور 400 نفر از دانشجویان فعال عضو اتحادیه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، معین رضییی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل دانشگاه های سراسر کشور در نشست خبری ضمن تشریح جزییات برگزاری بیست و چهارمین نشست سالیانه، گفت: این دوره از یکم تا شانزدهم شهریور ماه با حضور 400 نفر از دانشجویان فعال و عضو اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل در دانشگاه قم برگزار می گردد.

وی افزود شعار امسال ما در نشست “همدلی با مردم، تقویت انسجام ملی، مظهرعقلانیت در حکمرانی” است، بخش اول این شعار مربوط به چالش اصلی ما در سال های اخیر یعنی کاهش سرمایه اجتماعی است.

این درحالی است که توجه به مردم باید سرلوحه مجموعه اقدامات دولت و مسئولان قرار گیرد، با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو است، افزایش مشارکت و حضور پرشور مردم در این انتخاب اهمیت بسزایی دارد.

وی بیان کرد: درحالی که تمام دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند، همدلی با مردم و انسجام ملی بسیار حائز اهمیت است.

کشور برای رسیدن به اهداف مختلفی از جمله اهداف سیاسی، بین المللی، اجتماعی و… نیازمند مشارکت مردم و حضور آنها در صحنه های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و چهارمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل از فردا برگزار می شود

بیست و چهارمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل از فردا برگزار می شود