مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-23سياسي

سکونت اتباع در شعاع 57 هکتاری حرم شاهچراغ ممنوع شد


استاندار فارس با اشاره به وقوع 2 حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ در کمار از یک سال گفت: سکونت اتباع در شعاع 57 هکتاری حرم شاهچراغ ممنوع شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت برگزار شد، درباره بحث امنیت حرم مطهر شاهچراغ اظهار داشت : با مشورت معاون سیاسی امنیتی استانداری اگر صلاح باشد فیلم ورود تروریست تا انتهای ماجرا برای رسانه ها به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: در حادثه تروریستی شاهچراغ؛ امنیت حرم با سه لاین امنیتی پوشش داده می شود اینکه هم شهید داده ایم و هم با ورود جدی و رشادت نیروهای امنیتی و حراستی این مهم را در کم ترین زمان ممکن خنثی کرده ایم بی انصافی است که بگویم امنیت تامین نبوده است.

استاندار فارس ادامه داد: اینگونه نیست که از حادثه شاهچراغ که 10 ماه گذشته عده ای را مسلح کرده باشیم اگر کسی وارد شود به رگبار بسته شود! ایمانیه گفت: تمام سعی این است که فضای حرم حالت امنیتی و پادگانی به خود نگیرد و باید با موضع امنیت حرم ظریف برخورد کرد.

          استاندار فارس به اقدامات امنیتی بیشتر برای حرم اشاره کرد و گفت: در این راستا تقویت هر چه بیشتر دوربین ها و ایجاد دستگاه های بازرسی بدنی بیشتر، عدم سکونت و حضور اتباع غیرایرانی در بافت 57 هکتاری حرم و استقرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت اتباع در شعاع 57 هکتاری حرم شاهچراغ ممنوع شد

سکونت اتباع در شعاع 57 هکتاری حرم شاهچراغ ممنوع شد