مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-30سياسي

لغو قرارداد با برخی اساتید در راستای رشد علمی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، محمد رضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در گفتگویی با اشاره به سوء استفاده سیاسی برخی جریان ها و احزاب داخلی و معاندین خارج کشور از موضوع لغو قرارداد تعدادی از اساتید دانشگاه .

- رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: لغو قرارداد تعدادی از اساتید دانشگاه ها که تعدادشان نیز بسیار اندک است، در راستای رشد علمی کشور و حقوق اساتید فرهیخته و در واقع رعایت حقوق دانشجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، محمد رضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در گفتگویی با اشاره به سوء استفاده سیاسی برخی جریان ها و احزاب داخلی و معاندین خارج کشور از موضوع لغو قرارداد تعدادی از اساتید دانشگاه ها که به دلیل رکود علمی صورت گرفته است، اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید دفاع تمام عیار از حقوق و منزلت همه اساتید را تکلیف خود دانسته و آنرا به عنوان یک مطالبه جدی پیگیری می کند، اما در عین حال اجازه نمی دهد عده ای فرصت طلب از این موضوع کاملا حقوقی و قانونی به بهره برداری سیاسی بپردازند.

وی افزود: لغو قرارداد تعدادی از اساتید دانشگاه ها که تعدادشان نیز بسیار اندک است، در راستای رشد علمی کشور و حقوق اساتید فرهیخته و در واقع رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو قرارداد با برخی اساتید در راستای رشد علمی است

لغو قرارداد با برخی اساتید در راستای رشد علمی است