مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-24پزشكي

ضرورت هم افزایی بین سازمانی برای پیشگیری از روند رو به رشد بیماری تب مالت


جلسه گروه کاری سلامت و امنیت غذایی آذربایجان شرقی و کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت با محوریت بیماری تب مالت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جلسه گروه کاری سلامت و امنیت غذایی آذربایجان شرقی و کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت با محوریت بیماری تب مالت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

رییس گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان در این جلسه گفت: برای اقدامات پیشگیرانه و کنترل بیماری تب مالت اقداماتی توسط معاونت بهداشتی و گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر در زمینه مراقبت و پیشگیری از بیماری تب مالت از جمله نظارت و کنترل فرآورده های خاص دامی در سطح عرضه، بهداشت فردی، بهداشت محیطی، بازدید بهداشتی از کشتارگاه ها، قصابی ها، بستنی فروشی ها شناسایی کارگاه های غیر مجاز و.

انجام شده است.

محمد قنبری در خصوص فعالیت های این مرکز در سال گذشته افزود: در طول سال گذشته 988 مورد بازدید مشترک با دامپزشکی در خصوص محصولات لبنی و گوشتی در سطح عرضه، 41موارد تخلف گزارش شده به دامپزشکی در خصوص عرضه شیر و لبنیات مشکوک، 96 موارد برخورد با بستنی فروشی های استفاده کننده از شیر خام و 114 مورد برگزاری جلسات آموزشی برای اصناف عرضه کننده محصولات لبنی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هم افزایی بین سازمانی برای پیشگیری از روند رو به رشد بیماری تب مالت

ضرورت هم افزایی بین سازمانی برای پیشگیری از روند رو به رشد بیماری تب مالت