مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-12اقتصادي

چرا محور ال 400 تقاطع غیرهمسطح چهارشیر اهواز نیمه کاره مانده است؟


معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در مورد علت تاخیر در اجرای پروژه محور ال 400 تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف (چهار شیر)، از لزوم جابه جایی تاسیسات برق برای اجرای این پروژه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در مورد علت تاخیر در اجرای پروژه محور ال 400 تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف (چهار شیر)، از لزوم جابه جایی تاسیسات برق برای اجرای این پروژه خبر داد.

پرویز حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاخیر چند ماهه در بهره برداری از محور ال 400 تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف در منطقه چهار شیر اظهار کرد: مدتی است معطل شرکت برق هستیم تا دو خط برق خود را جابه جا کند و پس از آن بتوانیم قطعات را نصب کنیم، اما شرکت برق تا زمانی که هزینه جابه جایی خطوط به حسابش واریز نشود، حاضر نیست از اعتبار خود برای شهروندان شهر هزینه کند.

وی با اشاره به آمادگی پیمانکار پروژه برای نصب قطعات سگمنت بر روی ستون ها، افزود: متاسفانه در اهواز باید شهرداری از عوارض شهروندان هزینه کند تا کار عمرانی انجام شود.

این موضوع را از استانداری خوزستان هم پیگیری کردیم و آخرین دستور استانداری این بود که شهرداری هزینه جابه جایی خطوط را پرداخت کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: این محدوده عملیات اجرایی محور ال 400 در حریم تاسیسات برق قرار دارد و خطر اتصال برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا محور ال 400 تقاطع غیرهمسطح چهارشیر اهواز نیمه کاره مانده است؟

چرا محور ال 400 تقاطع غیرهمسطح چهارشیر اهواز نیمه کاره مانده است؟