مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-18اقتصادي

عدم پرداخت یک ریال خسارت سیل مانسون به کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد با گذشت یکسال


رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با گذشت بیش از 365 روز از سیل مانسون تاکنون یک ریال خسارت سیل پرداخت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بیش از یک سال از سیل مانسون در کهگیلویه و بویراحمد می گذرد سیلی که خسارت زیادی به حوزه راه ها در بخش روستایی و حوزه کشاورزی و سایر زیرساخت های استان وارد کرد.

در همین رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیل مانسون خسارت زیادی به بخش کشاورزی استان وارد کرد و 4 هزار و 200 میلیارد تومان برآورد خسارت سیل مانسون سال گذشته بود.

سید علی معتمدی پور افزود: 5 هزار و 200 پرونده خسارت سیل برای کشاورزان تشکیل شد و سه هزار و 326 پرونده برای دریافت 246 میلیارد تومان به بانک ها ارسال شد که با گذشت بیش از یکسال از سیل مانسون یک ریال توسط بانک ها پرداخت نشده است.

وی بیان کرد: پرونده های تشکیل شده جدا از حوزه شیلات است است که خسارت سیل به بخش شیلات 100 میلیارد تومان است که هنوز به بانک ها ارسال نشده است.

این مسوول با اشاره به اینکه سیل بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی شهرستان بویراحمد وارد کرد، گفت: پیش بینی سال زراعی برای استان می شود که با توجه به اینکه کشت پاییزه محصولات از مهرماه شروع می شود اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارت  اما معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پرداخت یک ریال خسارت سیل مانسون به کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد با گذشت یکسال

عدم پرداخت یک ریال خسارت سیل مانسون به کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد با گذشت یکسال