مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-02حوادث

جسد جوان 31 ساله از قزل اوزن بیرون کشیده است


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم سیلاب و واکنش سریع هلال احمر در عملیات 12 ساعته جسد جوان 31 ساله غرق شده در رودخانه قزل اوزن را پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 14 و 15 دقیقه روز جمعه پاسگاه ارمغانخانه گزارش یک مورد غرق شدگی در رودخانه قزل اوزن را برای امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داد.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بلافاصله یک تیم ارزیاب و دو تیم سیلاب و واکنش سریع با هشت نفر از نیروهای عملیاتی همراه با دو دستگاه خودروی کمک دار، یک دستگاه آمبولانس و موتورسیکلت برای جست و جوی فرد غرق شده به روستای کلاسر بخش ارمغانخانه اعزام شدند.

  وی ادامه داد: پس از 6 ساعت تلاش تیم سیلاب و واکنش سریع در دل آبهای قزل اوزن، 20 و 30شب گذشته جسد را در این رودخانه پیدا کردند.

  هاشمی تاکید کرد: پس از پیدا شدن جسد این جوان 31 ساله، تیم سیلاب و واکنش سریع با توجه به صعب العبور بودن و دشواری تردد در مسیر و عدم تردد خودروها در بخشی از راه، پیاده جسد را حمل کرده و ساعت 2 و 10 بامدادامروز در روستای جزوان ارمغانخانه تحویل اورژانس دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسد جوان 31 ساله از قزل اوزن بیرون کشیده است

جسد جوان 31 ساله از قزل اوزن بیرون کشیده است