مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-26اقتصادي

فاز نخست طرح ساماندهی محوطه گمرک آستارا به اتمام رسید


مدیرکل گمرگ آستارا از اتمام فاز نخست اجرای طرح جامع ساماندهی محوطه سازی گمرک این شهرستان با تامین اعتبارات لازم توسط گمرک ایران خبر داد و گفت: - فاز اول طرح سبب تسهیل در تردد و افزایش کیفیت ارائه خدمات شده است.

علی حسین ذوالقدری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم در گمرک آستارا بحث مهم محوطه سازی و تکمیل فاز اول طرح ساماندهی محوطه گمرک آستارا بود اظهار کرد: فاز دوم و سوم در حال پیگیری است تا طرح جامع ساماندهی محوطه گمرک آستارا به اتمام کامل برسد.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح جامع گمرک آستارا و ایجاد زیرساخت های لازم شرایط برای تبدیل این گمرک به یک گمرک پیشرفته و بهره مند از فناوری های روز دنیا فراهم می شود افزود: رفع گره های ترافیکی ناشی از تداخل مسیرهای حرکتی موجود و همچنین چیدمان و جانمایی مناسب ساختمان ها، انبارها، باسکول ها و تجهیزات کنترلی نظیر ایکس.

ری، هدایت آب های سطحی و رفع مشکل آبگرفتگی محوطه از جمله مزایای اجرای طرح جامع گمرک آستارا است.

ذوالقدری با تقدیر از حمایت ها و پیگیری های رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: مرز آستارا از مرزهای مهم کشور است و ما سال گذشته با توجه به افزایش تردد کامیون های ترانزیتی سال سختی داشتیم و نیاز بود که زیرساخت های لازم در گمرک آستارا را همزمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست طرح ساماندهی محوطه گمرک آستارا به اتمام رسید

فاز نخست طرح ساماندهی محوطه گمرک آستارا به اتمام رسید