مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-20اقتصادي

اجرای طرح «دریابست» از 30 شهریور تا هشتم مهرماه در آب های هرمزگان


مدیرکل شیلات هرمزگان از اجرای طرح دریابست از سی ام شهریور تا هشتم مهرماه سال جاری خبر داد.

- اجرای طرح دریابست از 30 شهریور تا هشتم مهرماه در آب های هرمزگان ایسنا/هرمزگان مدیرکل شیلات هرمزگان از اجرای طرح دریابست از سی ام شهریور تا هشتم مهرماه سال جاری خبر داد.

مسعود بارانی صبح امروز (29 شهریورماه) در کمیته مدیریت صید استان هرمزگان با اشاره به صید بالغ بر 321 هزار تن انواع آبزیان و وجود بالغ بر 35 هزار نفر صیاد و چهار هزار و 500 فروند شناور صیادی در استان هرمزگان، گفت: هرمزگان به عنوان قطب صید و صیادی کشور و دارای عنوان بزرگترین جامعه صیادی و رتبه اول صید و صیادی کشور مطرح است.

وی تصریح کرد: این مهم بیانگر نقش صید و صیادی در معیشت ساحل نشینان است و بیانگر محوریت صید و صیادی در پایداری و ارتقاء اشتغال، توسعه سواحل و رونق اقتصادی در استان هرمزگان است.

بارانی با تاکید بر لزوم اجرای طرح دریابست، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح دریابست و با توجه به عدم دریاروی شناورهای صیادی امکان تخلف شناورهای صیادی به کمترین حد ممکن می رسد و نقش بسزایی در کاهش فشار بر ذخایر آبزیان دارد.

وی با اشاره به ممنوعیت صید همه آبزیان در زمان دریابست افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده این طرح قبل از شروع فصل صید میگو و در صیدگاه های شرق جاسک تا برکه سفلین در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «دریابست» از 30 شهریور تا هشتم مهرماه در آب های هرمزگان

اجرای طرح «دریابست» از 30 شهریور تا هشتم مهرماه در آب های هرمزگان