مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-18فرهنگي

هفته فیلم و عکس موجب شناسانده شدن هنر هنرمندان می شود


مسئول انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: هفته فیلم و عکس نه تنها برای خود هنرمندان بلکه برای معرفی این هنرمندان به مسئولان امر نیز موثر است.

- ایسنا/زنجان مسئول انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: هفته فیلم و عکس نه تنها برای خود هنرمندان بلکه برای معرفی این هنرمندان به مسئولان امر نیز موثر است.

جعفر موسوی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری هفته فیلم و عکس استان زنجان از 27 تا 29 شهریورماه، اظهار کرد: درحال حاضر نهمین دوره هفته فیلم و عکس زنجان درحال برگزاری است، این برنامه به نوعی گردهمایی فیلم سازان و عکاسان انجمن سینمای جوان است.

تولیدات فیلم و عکس دانش آموختگان انجمن بعد از فارع التحصیلی و تولیدات حرفه ای انجمن در سال 1401 و 1402 در این دوره از هفته فیلم و عکس نمایش داده می شود.

وی با اشاره به اکران 17 فیلم در نهمین دوره هفته فیلم و عکس زنجان، افزود: با برگزاری هفته فیلم و عکس، هنرمندان می توانند فیلم خود و نتیجه یک سال زحماتشان را در کنار خانواده و به همراه عوامل دیگر مشاهده کنند، در این دوره حتی افرادی حضور داشتند که هنرجوی انجمن نبودند ولی در این دوره حضور داشتند.

این مسئول با بیان اینکه هفته فیلم و عکس موجب می شود مسئولان تولیدات هنرمندان را مشاهده کنند، تصریح کرد: هفته فیلم و عکس نه تنها برای خود هنرمندان بلکه برای معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته فیلم و عکس موجب شناسانده شدن هنر هنرمندان می شود

هفته فیلم و عکس موجب شناسانده شدن هنر هنرمندان می شود