مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-23سياسي

رادیو در هفته دولت چه می کند؟


هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان برنامه های در دست اقدام دولت است از همین رو رادیو به روال هر سال در این هفته در برنامه های مختلف شبکه های رادیویی، - هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان برنامه های در دست اقدام دولت است از همین رو رادیو به روال هر سال در این هفته در برنامه های مختلف شبکه های رادیویی، به این مهم می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، ویژه برنامه های هفته دولت را از شبکه های مختلف رادیویی می شنوید.

به قید فوریت در رادیو اقتصاد ویژه برنامه رهیافت هر روز ساعت 21:05 با حضور وزرا و روسای سازمان ها به انعکاس دستاوردهای وزارتخانه های اقتصادی می پردازد و اقدامات صورت گرفته در این وزارتخانه ها، مهم ترین پروژه های در حال افتتاح و تاثیرات عملکرد آنها در تحقق شعار سال را مورد بررسی قرار می دهد.

برنامه به قید فوریت به بررسی مطالبات صاحبان مشاغل و کسب و کار از دولت می پردازد و میزان پاسخ و همراهی دولت با آنان را انعکاس می دهد.

این برنامه در هفته دولت ساعت هشت پخش می شود.

برنامه مجله کشاورزی نیز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 به مدت 50 دقیقه اخبار خوش و امیدآفرین حوزه کشاورزی را پخش خواهد کرد.

در برنامه عصرگاهی گذر بازار در گفتگو با مسئولان، عملکرد دولت در حوزه مهار تورم ، رشد تولید و توسعه دانش بنیان ها ، اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو در هفته دولت چه می کند؟

رادیو در هفته دولت چه می کند؟