مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-10اقتصادي

حذف تشریفات انتقال 31 تن نهاده دامی از خوزستان به گلستان


رییس کل دادگستری استان گلستان از پیگیری های دادگستری استان برای حذف تشریفات اداری انتقال 31 تن نهاده دامی از بندر امام خمینی(ره) خوزستان به استان گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان از پیگیری های دادگستری استان برای حذف تشریفات اداری انتقال 31 تن نهاده دامی از بندر امام خمینی(ره) خوزستان به استان گلستان خبر داد.

حیدر آسیابی ظهر امروز یک شنبه 19 شهریورماه 1402 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسوب کالاها در بنادر و گمرکات به یکی از معضلات کشور در سال های اخیر تبدیل شده که به واسطه آن میلیون ها تن کالا، فاسد و از چرخه مصرف خارج می شود، اظهار کرد: یکی از کالاهای استراتژیک که در زمره نیازهای اولویت ‎دار زنجیره غذایی قرار دارد و ارز برای واردات آن اختصاص پیدا می کند نهاده های دامی بوده که به علت ترخیص به موقع، شرایط نامناسب نگهداری در انبارها دچار فساد شده و از چرخه مصرف خارج می شوند.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه در دوره اخیر با همکاری دولت اقدامات قابل توجهی در جهت تسریع در ترخیص کالاهای از انبارها و گمرکات انجام داده است، افزود: در همین راستا رییس قوه قضاییه 11 شهریور ماه طی تماس تلفنی با رییس دادگستری استان همدان دستور بررسی فوری وضعیت سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد که 13 هزار تن نهاده دامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تشریفات انتقال 31 تن نهاده دامی از خوزستان به گلستان

حذف تشریفات انتقال 31 تن نهاده دامی از خوزستان به گلستان