خادمین قرارگاه مردمی اربعین قم پاسخگوی 4 هزار تماس مردمی بوده اندمعاون ارتباطات و امور بین الملل قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: براساس آمار ظرف مدت 9 رز اخیر بیش از 4 هزار تماس و 5 هزار پیامک در مرکز مدیریت تماس ثبت شده است. - سمانه نجفعلی معاون ارتباطات و امور بین الملل قرارگاه مردمی اربعین قم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: خادمین قرارگاه مردمی اربعین مانند سال های گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخش های مختلف مشغول خدمت رسانی به زائرینی هستند که در قم حضور می یابند. وی افزود: باتوجه به اینکه هرسال بر جمعیت زائرینی که در این قرارگاه اسکان داده می شوند، در تلاش هستیم حضور آن ها را در قم تسهیل کنیم؛ امسال برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آن ها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد کردیم. نجفعلی تصریح کرد: همکاران من در این مرکز تمامی به تمامی نیازهای زائران پاسخگو و راهنمای آنان بوده و در روزهای اخیر تماس های مبنی بر مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبت نام موکب، اطعام و. داشته ایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بوده اند. معاون ارتباطات و امور بین الملل قرارگاه مردمی اربعین قم خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از 10 اپراتور پاسخگوی سوالات زائرین هستند و براساس آمار ظرف مدت 9 رز اخیر، بیش از 4 هزار تماس و 5 هزار پیامک در مرکز ثبت شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |