مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:212023-09-09سياسي

آمار سرقت در استان سمنان کاهش یافته است


طی 6 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش اعداد و ارقام در حوزه سرقت و تجاوز به عنف و اکراه، سرقت مسلحانه و قتل در استان سمنان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در سالن اجتماعات دادگستری کل استان سمنان اظهار کرد: با مدد و مساعدت شورای تأمین استان سمنان، ارکان امنیتی تا قضایی، انتظامی و نظامی تحت مدیریت استاندار و راهبری نماینده ولی فقیه در استان سمنان، امنیت پایدار در این استان محقق شده است.

وی افزود: طی 6 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش اعداد و ارقام در حوزه سرقت و تجاوز به عنف و اکراه، سرقت مسلحانه و قتل در استان سمنان بودیم.

رییس کل دادگستری استان سمنان تأکید کرد: سمنان، استان بی دغدغه ای است، به اعتبار اینکه به صورت شبانه روزی وقت خود را برای ساماندهی هرچه بیشتر امور به کار گرفتیم.

عبداللهی خاطرنشان کرد: انشاء الله امنیت پایداری را برای مردم شریف استان توانسته باشیم به ارمغان بیاوریم.

وی بیان کرد: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان آنچه که در توان داشت در جهد و تلاش خود به کار بست و وقت خود را صرف این مهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار سرقت در استان سمنان کاهش یافته است

آمار سرقت در استان سمنان کاهش یافته است