مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-05اقتصادي

پلمب 6 وسیله بازی در زنجان


سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح کنترل و بازرسی مراکز تفریحی استان، 6 وسیله بازی غیراستاندارد در شهر زنجان پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی قهرمانی ، سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تجهیزات تفریحی و وسایل بازی، مشمول مقررات استاندارد اجباری است، اظهار داشت: همه اقدامات مربوط به استانداردسازی تجهیزات تفریحی و زمین های بازی، باید با محوریت آیین نامه ها و ضوابط و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، انجام شود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان افزود: کارشناسان اداره کل استاندارد با دستور مراجع قضایی و همکاری ماموران نیروی انتظامی استان نسبت به پلمب 6 تجهیز بازی در زنجان به علت نداشتن گواهی استاندارد، اقدام کردند.

وی تاکید کرد: این اداره کل، در راستای حفظ ایمنی و سلامت کودکان و به منظور انجام وظایف نظارتی، ضمن اخطار به مالکان و بهره برداران تجهیزات تفریحی فاقد گواهی استاندارد برای طی مراحل استانداردسازی و اخذ مجوز استاندارد معتبر، تجهیزات غیراستاندارد را پلمب و پرونده آنها برای رسیدگی قانونی به محاکم قضایی ارسال می کند.

قهرمانی با استناد به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، از شهرداری ها، سازمان پارک ها و فضای سبز و سایر دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 6 وسیله بازی در زنجان

پلمب 6 وسیله بازی در زنجان