مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-23حوادث

ثبت حدود 100 هزار تماس مردمی با پلیس 110 لرستان در مردادماه


شهروندان لرستانی در مرداد ماه امسال بیش از 99 هزار و 900 تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 داشته اند که این نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار یحیی الهی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به هم استانی های عزیز و همچنین اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی استان در مرداد ماه سال جاری تعداد 99 هزار و 909 تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد تماس 38 هزار و 44 مورد خبر عملیاتی که نیازمند حضور پلیس در صحنه بوده که 38 درصد از کل تماس ها را شامل می شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: از مجموع تماس های برقرار شده با این مرکز 62 درصد از تماس ها ارشاد و راهنمایی و غیره بوده توسط کارشناسان این مرکز انجام شده است.

الهی تصریح کرد: این حجم از تماس های مردم مومن و شریف استان لرستان با پلیس، نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی است که همین اعتماد مردم موجب افزایش انگیزه خدمت مضاعف و جهادی به شهروندان را خواهد داشت و این اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت حدود 100 هزار تماس مردمی با پلیس 110 لرستان در مردادماه

ثبت حدود 100 هزار تماس مردمی با پلیس 110 لرستان در مردادماه