مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-28اقتصادي

پایان شهریور آخرین مهلت عضویت اشخاص حقوقی در سامانه مودیان است


مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از رشد 200 درصدی مالیات های ابرازی اصناف در طول دو سال خبر داد و گفت: اشخاص حقوقی تا پایان 31 شهریور سال جاری فرصت دارند عضو سامانه مودیان شوند.

- وجیه الله ذکوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از آغاز به کار دولت سیزدهم تمرکز از مالیات ستانی سنتی به مالیات ستانی داده محور در دستور کار است اظهار کرد: اقداماتی در همین راستا همچون اجرای قانون پایانه های فروشگاهی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله اول تمامی دستگاه های کارتخوان و ابزارهای پرداخت به پرونده مالیاتی متصل شدند افزود: از این محل 42 هزار مودی جدید در سامانه مالیاتی شناسایی شد به تعبیری 50 درصد به مودیان مالیاتی اضافه شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان به گام دوم یعنی جداسازی حساب های شخصی از حساب های تجاری اشاره کرد و گفت: این اقدام همچنان ادامه دارد و مداوم این جداسازی در دستور کار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قانون پایانه های فروشگاهی و عضویت مودیان در سامانه مودیان همچنین صدور صورتحساب الکترونیکی از طریق پایانه فروشگاهی وارد مرحله اجرایی شده و در مرحله اول شرکت های بورسی از پاییز سال گذشته مشمول اجرای این قانون شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شهریور آخرین مهلت عضویت اشخاص حقوقی در سامانه مودیان است

پایان شهریور آخرین مهلت عضویت اشخاص حقوقی در سامانه مودیان است