مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-23پزشكي

مشخصات پوکی استخوان و راه های درمان آن


یکی دیگر از عوامل مهمی که می تواند در ابتلا به پوکی استخوان نقش داشته باشد، وراثت است، درواقع داشتن حداکثر توده ی استخوانی تا حدود 70 درصد به عامل وراثت بستگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، آدم تا وقتی کم سن و سال است، قدر سلامتی خود را نمی داند، ولی وقتی پا به سن گذاشت، تازه متوجه می شود که سلامتی یکی از بزرگ ترین نعمت های زندگی است.

گاهی برای اینکه فرد در ایام پیری دچار مشکلات جدی جسمی نشود، باید در دوران نوجوانی و جوانی کار هایی انجام بدهد که از این مشکلات جسمی پیشگیری کند.

یکی از بیماری های شایعی که بیشتر افراد در سنین میان سالی و کهن سالی دچار آن می شوند، پوکی استخوان است.

شدت پوکی استخوان در افراد مختلف، متفاوت است و هر چه افراد در سنین پایین تر سبک زندگی ناسالمی داشته باشند، در سنین میان سالی و کهن سالی، بیشتر مستعد ابتلا به پوکی استخوان خواهند بود.

دکتر سیدمحسن خوش نیت ، فوق تخصص غدد و متابولیسم، مدرس دانشگاه و محقق پژوهشکده علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران شما را با پوکی استخوان و مشکلات ناشی از آن آشنا می کند.

هرروز سست تر از دیروز!پوکی استخوان (Osteoporosis) یکی از بیماری های شایعی است که بسیاری از افراد در سنین بالا به آن مبتلا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخصات پوکی استخوان و راه های درمان آن

مشخصات پوکی استخوان و راه های درمان آن