مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 00:452023-08-23سياسي

تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی دیلم تا 10 ماه آینده


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جریان بازدید از درمانگاه درحال ساخت تامین اجتماعی دیلم وعده داد تا 10 ماه آینده این طرح به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شامگاه گذشته به دعوت نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، به استان بوشهر سفر کرده و در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: توسعه زیرساخت های درمان در شهرستان دیلم ضروریست و سازمان متعهد می شود تا با استقرار opg، رفع مشکل آزمایشگاه و مشوق هایی برای حضور پزشکان متخصص بخشی از این کمبودها جبران شود.

وی افزود: بزودی پیمانکار جدید درمانگاه تامین اجتماعی دیلم مشخص می شود و حداکثر تا 10 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن انتقاد از عملکرد سازمان تامین اجتماعی کشور در ارائه خدمات به استان بوشهر گفت: با وجود درآمد زیادی که سازمان تامین اجتماعی بواسطه تعداد زیاد بیمه شدگان، زیرساخت ها به تناسب گسترش پیدا نکرده و مردم استان بوشهر از خدمات کامل بیمه درمانی بهره مند نمی شوند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی دیلم تا 10 ماه آینده

تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی دیلم تا 10 ماه آینده