مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:002023-08-29بين الملل

سفیر فلسطین: نخست وزیر لیبی حامی آرمان ماست


سفیر فلسطین در طرابلس با اعلام خبر بازدید نخست وزیر لیبی از این سفارتخانه گفت: «عبدالحمید الدبیبه» در این بازدید به ما در خصوص موضع کشورش در حمایت از آرمان فلسطین اطمینان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد رحال سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در لیبی طی مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشاتودی گفت که عبدالحمید الدبیبه رییس دولت وحدت ملی لیبی در جریان بازدید از مقر سفارت در طرابلس به ما در مورد موضع کشورش در حمایت از آرمان فلسطین اطمینان داد .

  محمد راحال تاکید کرد: نخست وزیر لیبی از برکناری نجلا المنقوش از سمت خود به عنوان وزیر خارجه کشورش خبر و به ما اطمینان داد که  در برخورد با هر مقامی که با طرف اسراییلی در تماس باشد، اقدامات بازدارنده ای انجام خواهد شد.

این دیپلمات فلسطینی اظهار داشت که موضع سفارت در لیبی توسط مردم خود این کشور و با تاکید بر رد هرگونه تلاش برای عادی سازی روابط عربی با رژیم صهیونیستی و همبستگی با آرمان فلسطین بیان شده است.

رسانه های اسراییلی روز یکشنبه (27 اوت) از ملاقات محرمانه ایلی کوهن ، وزیر امور خارجه تل آویو با المنقوش در ایتالیا خبر دادند که در اولین گام با هدف گفت وگو در مورد روابط بین رژیم صهیونیستی و لیبی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر فلسطین: نخست وزیر لیبی حامی آرمان ماست

سفیر فلسطین: نخست وزیر لیبی حامی آرمان ماست