مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:502023-09-12سياسي

برگزاری پویش زیارت امام مهربانی ها در مشهد


مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: هدف پویشی که با نام زیارت امام مهربانی ها راه اندازی شده است تقویت جریان تولید محتوای رضوی و هم افزایی رسانه ای برای به اشتراک گذاری تولیدات با کیفیت مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید ناصر نعمتی اظهار کرد: پویشی به نام زیارت امام مهربانی ها با هم افزایی دستگاه های فرهنگی و خدماتی راه اندازی شده است و از تولید محتوای کاربران رسانه های اجتماعی، زائران این روزهای مشهد و مجموعه های مردمی و رسانه ای حمایت می کند.

وی ادامه داد: این حمایت در بخش توزیع و هم افزایی رسانه ای انجام می شود و کاربران می توانند محتواهای تولیدی خود در قالب های ویدیو، عکس، عکسنوشت، متن، گرافیک و.

را با هشتگ های #مشهد #مشهدالرضا #آرام_جانها و #mashhad منتشر کنند و همچنین برای حمایت به آی دی @mashhad_dams در پیام رسان ها ارسال کنند.

مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: محتواهایی که در زمینه زیارت، زائر و فرهنگ رضوی باشند در این پویش مورد حمایت قرار می گیرند.

  وی توضیح داد: رسانه های مختلفی همچون فارس، سراج، صداوسیما، خراسان، قدس، شهرآرا، صبح امروز، آخرین خبر، خبرفوری، اخبار مشهد، خراسان آنلاین، ایسنا، ایکنا، ایلنا، تسنیم، جوان، نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش زیارت امام مهربانی ها در مشهد

برگزاری پویش زیارت امام مهربانی ها در مشهد