مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:302023-08-30سياسي

صندوق امداد ولایت در مازندران در آینده نزدیک به بانک تبدیل خواهد شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از تبدیل صندوق امداد ولایت به بانک، در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: نقش این صندوق می تواند در الگوسازی و کمک به محرومان موثر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، میثم معافی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز بانکداری اسلامی که در سالن اجتماعات اداره کل کمیته امداد امام خمینی مازندران برگزار شد، با اشاره به وجود 500 هزار نفر عضو شبکه احسان و نیکوکاری استان، اظهار کرد: جامعه هدف ما نیازمندان هستند و در راستای ارائه خدمات به آنها از از ظرفیت صندوق امداد ولایت استفاده می شود.

وی از تبدیل این صندوق به بانک در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: نقش این صندوق می تواند در الگوسازی و کمک به محرومان موثر باشد.

معافی با اشاره به گردش مالی بالغ بر 3هزار و 200میلیارد تومانی این نهاد در طول سال، تصریح کرد: در حال حاضر 82هزار مددجو در مازندران داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه طی دو سال 2هزار و 16 مسکن توسط کمیته امداد احداث، تعمیر و بهسازی شد، گفت: در سال جاری هزار و 537 مسکن احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 700 دانش آموز مددجوی نخبه در مدارس همدل و به صورت رایگان تحصیل می کنند، همچنین در سال جاری از بین مددجویان کنکوری هشت نفر موفق به کسب رتبه سه رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق امداد ولایت در مازندران در آینده نزدیک به بانک تبدیل خواهد شد

صندوق امداد ولایت در مازندران در آینده نزدیک به بانک تبدیل خواهد شد