مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-11سياسي

مردم کرمانشاه در ایام اربعین یکپارچه وقف خدمت به زوار شدند


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده مردم در مواکب برای خدمت زائران اربعین، گفت: مردم کرمانشاه در ایام اربعین یکپارچه وقف خدمت به زوار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما صبح دوشنبه در دیدار امروز خادمان موکب انصارالحجه (عج) مسجد جامع کرمانشاه از خدمت به امام حسین (ع) با عنوان خدمت به خداوند یاد کرد.

وی با قدردانی از خادمان زائران امام حسین (ع)، گفت: حرکت شما مصداق کامل خدمت به خداوند متعال است لذا یقیناً خداوند متعال از شما تشکر می کند.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص سابقه مردم کرمانشاه در خدمت به زائران اربعین حسینی (ع)، تصریح کرد: کار موکب داری یک حرکت ریشه دار و قدیمی است که به اشکال مختلف توسط مردم کرمانشاه برگزار می شده است و مشخصاً بزرگان و علمای ما این کار را انجام می داده اند.

علما با تقدیر از حرکت بزرگ مردمی در خدمت به زوار اربعین، گفت: اینکه از مرز تا محل زندگی اینگونه به زوار خدمت شود قابل ستایش است، امروز خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) از مرز تا محل زندگی استمرار دارد و این حرکت بزرگ معنوی توسط مردم شریف انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: برخی کارهای مردم ما در دنیا منحصر به فرد است، که تاسوعا و عاشورا از آن جمله است زیرا حضرت سیدالشهدا (ع) هر داشت خرج دین کرد، ما هم هرچه داریم اگر خرج خدا کنیم منفعت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کرمانشاه در ایام اربعین یکپارچه وقف خدمت به زوار شدند

مردم کرمانشاه در ایام اربعین یکپارچه وقف خدمت به زوار شدند