مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-19سياسي

سیره آیت الله ناصری پاسخگوی مسائل جامعه امروز است


سیره اخلاقی، تربیتی و مهدوی آیت الله ناصری مملو از پاسخ به سوالات و مسائل جامعه است؛ با پرداختن به این سیره قوی می توان پاسخ های خوبی برای مشکلات به دست آورد.

- ایسنا/قم دبیر همایش سالک الی الله گفت: سیره اخلاقی، تربیتی و مهدوی آیت الله ناصری مملو از پاسخ به سوالات و مسائل جامعه است؛ با پرداختن به این سیره قوی می توان پاسخ های خوبی برای مشکلات به دست آورد.

سید محمد معصومی لاری در نشست خبری همایش سالک الی الله ؛ با موضوع تبیین سیره و اندیشه اخلاقی، تربیتی و مهدوی آیت الله ناصری که امروز 28 شهریورماه با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد باشکوه ماه ربیع الاول، عنوان کرد: حوزه علمیه قم، حوزه علمیه اصفهان و 27 نهاد علمی و پژوهشی وابسته به حوزه های علمیه و دانشگاه های سراسر کشور ستادی را برای برنامه ریزی و برگزاری این همایش تشکیل دادند.

دبیر همایش سالک الی الله ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، در نخستینم گام هدف گسترش مباحث اخلاقی، تربیتی و مهدوی در حوزه های علمیه و جامعه نخبگانی بود.

وی افزود: معرفی الگوهای موفق و عالمان عامل و بزرگانی به جامعه نخبگانی و جامعه دانشگاهی که ثمره سال های متمادی حوزه های علمیه بودند از دیگر اهداف این همایش به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره آیت الله ناصری پاسخگوی مسائل جامعه امروز است

سیره آیت الله ناصری پاسخگوی مسائل جامعه امروز است