مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:402023-08-28ورزشي

لبیب: امیدوارم مس سونگون موفقیت های پتروشیمی را تکرار کند


رکابزن تیم دوچرخه سواری مس سونگون ورزقان امیدوار است این تیم مانند پتروشیمی تبریز موفقیت های این رشته یکی پس از دیگری درو کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رکابزن تیم دوچرخه سواری مس سونگون ورزقان امیدوار است این تیم مانند پتروشیمی تبریز موفقیت های این رشته یکی پس از دیگری درو کند.

علی لبیب در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بابت کسب عنوان نائب قهرمانی در مرحله دوم تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان خوشحال هستم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

وی افزود: این اولین سالی است که مس سونگون در رشته دوچرخه سواری تیمداری می کند، اتفاق بزرگی است و امیدوارم همانند تیم پتروشیمی تبریز عملکرد خوبی داشته باشد.

لبیب ادامه داد: معتقدم تیم های شرکت کننده در تور های یک دو تیم های حرفه ای هستند، روجای تایلند که تیم دوم آسیا است و رکابزنی که دارنده پیراهن سفید توردوفرانس در سال 2000 میلادی است در این دوره از تور ایران-آذربایجان حضور دارند و فکر می کنم این دوره از تور از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد.

قهرمان دوچرخه سواری ایران خاطرنشان کرد: ترانسفر تور در این دوره کمتر بود و باعث شد تا رکابزنان خستگی کمتری را تجربه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان، 5 لغایت 9 شهریورماه با حضور 15 تیم داخلی و خارجی به میزبانی سه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبیب: امیدوارم مس سونگون موفقیت های پتروشیمی را تکرار کند

لبیب: امیدوارم مس سونگون موفقیت های پتروشیمی را تکرار کند