مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-11حوادث

کلاهبرداری 52 میلیاردی با ترفند واریز سود سهام عدالت


رییس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک کلاهبردار که با ترفند واریز سود سهام عدالت حساب مردم را خالی می کرد، خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک کلاهبردار که با ترفند واریز سود سهام عدالت حساب مردم را خالی می کرد، خبر داد.

سرهنگ سید مهدی عمران فر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص جزییات این کلاهبرداری گفت: متهم 20 ساله است و از 17 سالگی اقدام به برداشت از حساب مردم می کرد که پس از شکایاتی مبنی بر کلاهبرداری با هماهنگی دادستانی مرکز استان و دستگاه قضایی با کار پلیسی دستگیر و به استان جهت سیر مراحل قانونی انتقال داده شد.

وی اظهار کرد: این کلاهبردار در مرحله نخست لینکی جعلی با عنوان دریافت سود سهام عدالت طراحی و در فضای مجازی بخصوص تلگرام منتشر می کرد و افرادی که روی این لینک کلیک کرده و لینک را باز می کردند گوشی و نرم افزارهای فضای مجازی آنها هک می شد و کلاهبردار به متن پیامک های شخصی آنها دسترسی پیدا می کرد.

رییس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به دسترسی این کلاهبردار به پیامک های مخاطبان، حساب های کاربری در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی قربانیان را هک و سپس از موجودی حساب آنها برداشت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 52 میلیاردی با ترفند واریز سود سهام عدالت

کلاهبرداری 52 میلیاردی با ترفند واریز سود سهام عدالت